Sunday, March 14, 2010

Tangisan

Semalam...
aku dan si gadis di datangi oleh si jejaka...lalu si jejaka menegur si gadis yang kelihatan murung dan lesu.sepatah di tanya sepatah di jawab.si jejaka mulai berang kerana dapat mengesan sesuatu telah terjadi pada si gadis.si jejaka memarahi si gadis dan aku hanya jadi pemerhati dari sudut di sebelah sana.si gadis tunduk membisu tanpa sepatah kata.hanya merelakan segala cerca dari si jejaka.aku tidak mampu berkata apa di khuatiri nanti akan di katakan menyebelahi 1 pihak.jika di lihat dalam satu sudut yang berbeza,kelihatan si gadis adalah pesalah.maka,aku hanya membiarkan saja kata2 yang keluar dari mulut si jejaka bagaikan peluru tak bermata.kedua2 mereka aku cintai sepenuh hati,maka aku biarkan saja keduanya menyelami hati...

No comments:

Post a Comment